Friday, June 25, 2010

Kaosfamilien!

Kaosfamilien er oss det ja....det er fryktelig vanskskeig å ta bilder av oss og mine foreldre sammen.....

Disse bildene var det nok en gang Svein som tok, "Takk, Svein".

Konfirmasjonen var ferdig, det var litt småkaldt, alle var lei OG det var en bratt skråning bak benken;) Ingen heldig kombo det........ men fikk da laget en Lo av håpløse bilder også. Liker igrunn veldig godt det siste bildet da alt går i oppløsning jeg......virkelig kaos der ja;)

Brukt de nye mønster arkene fra "BG craft serien" og "I love scrap".

Blir ikke så mye pynt på alle sidene, men det er jammen ikke det som er poenget alltid synes jeg. Vil se bildene også jeg.......

Har dessuten begynt å opparbeide meg fryktelig dårlig samvittighet over alle bildene av Ole som ligger å skriker etter å bli scrappet!!!!!!

9 comments:

Rannveig said...

Kjempeflott Lo! Det er jo bare artig med sånne "kaosbilder" :))

Ha en fin sommer! :)

klem

Beatemor said...

Jøss, du får virkelig scrappet konfirmasjonen til datteren din. Jeg sitter og har såvidt begynt planlegging av invitasjoner, bordkort og takkekort - har konfirmant neste år - skummelt! Gleder meg veldig til treffene i høst!

Margrethe Amalie said...

Himmel Inger. Jeg blir så imponert! Det blir jo så flott det du gjør. Jeg har fremdelse bildene fra da Tore Emil var 3 år og frem til i dag.. Noen tusen bilder på dataen som ikke er satt i perm:-)) SUUUUkkkk.. Flinke, flinke deg!!

Anonymous said...

Nå har jeg tittet nedover siden din og du lager veldig flotte og varierte LOer, liker veldig godt at du får tydelig frem bildene dine;)

Må bare si at de flotteste bildene er de som ikke er "stilt opp", mener nå jeg;))

Janne-Lise said...

Kjempeflott Inger - Så kjekt at du har hatt tid til å blogge igjen :)
Jeg synes dine LOèr er flotte og som du sier; det er ikke alltid et poeng å ha på så veldig mye pynt - det er jo bildene vi scrapper :)
Liker det MS borden du har brukt - Lekkert!

Ønsker deg og dine en riktig god sommer - fylt med masse sol og varme :)
klem

Emmas Verden said...

så flink du er Inger!!!
ikke så lette med bilder av oss her i familien heller..og jeg er på ingen..for det er jeg som er fotografen ;))
nå vil vi ha litt sol & varme..har ikke kjøkken så vi har belaga oss på grilling...
kjekt om du stikker innom..
snakkes..
klem Anne♥♥♥

Hvitrose said...

Det er sånne bilder som er morsomme å se på senere i livet vett du:))Kjempefin Inger!!Skal si du holder scrappekoken;))
Her er d labert..både m scrapp og blogg..får ta d igjen til høsten:)))

Hvitrose said...

Glemte å gi d en klem forresten;)))
KLEM:)))

Renate said...

Så lekkert det ble her med så og si null pynt. Du behersker jammen meg C&S og du, men det forbauser meg ikke i det hele tatt så dyktig som du er.
Flott familie du har Inger og så må jeg bare si at jeg elkser den MS-puncheren du har brukt på denne LOen.

Ha en herlig sommer. Klem