Monday, August 9, 2010

Bordkortet.

Her er en side jeg laget for å få med bordkortet fra konfirmasjonen til Ida. Dette laget jeg av mellomstore fyrstikkesker som jeg dekorerte. Inni fikk alle ett ordtak med seg på veien og en deilig hjemmelaget sjokolade fra www.chocoplaisir.no:)Jeg tok bilder av kortet og så klipte jeg opp ett av bordkortene for å få med detaljene:)'
For å pynte har jeg rett og slett brukt samme mønsterart og kartong som på esken. pg så har jeg stemplet rundinger med sølvfarge. Fargene er HELT misvisende her...får det ikke helt til i dag virker det som.....det er gammelrosa og lindegrønn som er hovedfargene her. En enkel "less is more" Lo dette.

3 comments:

*marion* said...

Nydelig å annerledes , er virkelig i scrappesiget alså her ramler dem ut , blir så inspirert av andres skaperlyst , gler meg til vi treffe oxo klem Marion

Margrethe Amalie said...

Jeg blir så imponert over det du gjør Inger. Hvordan i all verden finner du på dette? Stilig og artig at du forklarer hvordan du gjør det!!

Cino said...

Så flotte bordkort du hadde laget! Virkelig gjennomført, og veldig artig med det ordtaket som lå inne i boksen.

God helg!