Saturday, April 28, 2012

Never to big.

Her er et bilde fra julen 2011. Det er deilig at barna våre fortsatt kan finne gleder i å lage snehule sammen, selv om de er 10 og 16 år. Har tilsvarende bilde fra da de var små, og vurderer å lage en ny LO der jeg setter sammen nytt og gammelt bilde;))
Her har jeg brukt restepapir fra den overfylte kassa mi, og det er deilig å se at jeg får unna litt....så må jeg nok innse at jeg bare må hive litt av de arkene jeg er møkk lei av å bla gjennom;))
I stedet for flere snekrystaller, valgte jeg å bruke en av Epiphany punchene mine igjen....det er de store rundingene med blank bouble på;)) Elsker de punchene med tilbehør<3 <3
De kan kjøpes hos  www.scrapomania.no , som har fantastisk service, og godt utvalg!

Skal legge ut en bloggpost om litt der jeg viser at du kan få det lille ekstra med disse produktene;)
Ellers så irriterer det meg at bildene mine er så små her på bloggen....lurer på hvordan jeg fikser det??? Noen kloke bloggdamer der ute som kan gi meg tips på veien?
Blir glad for kommentarer, og kommenterer tilbake;)

4 comments:

Kreativelena said...

Kjempestillig LO, likte godt den punchen du har brukt, og måten arkene er satt sammen på.. :-)

Anonymous said...

Stilig LO, og det gjør ingenting for oss "titterne" at bildene er små, vi bare trykker på de for å få de større, hvis vi vil studere de grundig;)

aina said...

åååhh så koselig!! Lekre detaljer her, jeg digger også de boublene fra epiphany...
Når er det treff igjen i Spjelkavika? Må sette av datoen så jeg er sikker på å få bli med neste gang;-))
Ønsker deg ei flott uke :-)

Synnøve said...

Hei søta!
Kjempeherlig LO, og jeg vil gjerne se den neste med begge bildene også;)
Disse pebbles-greiere er superkule, og du har jo et par av de også, he he.
-og jeg har fått lånt stjernen av deg:) Takk!
Når du legger til bildet ditt i innlegget ditt, får du opp en smal linje (lys blå) der du kan trykke på fjerne, liten, stor, veldig stor o.l. Litt forskjellig hvor denne kommer opp ,men du ser den et sted på skjermen. Om ikke, kan du trykke på selve bildet etter det er lagt til, så skal den komme opp da. Håper du får til, selv om det er bra nok nå også;)
Klem klem