Saturday, June 23, 2012

Min vakre mamma.

Jeg har alltid fått høre at jeg har en vakker mamma av andre....og jeg er så enig så enig.
Dette bildet har lagt på vent i maaaaange år, fordi jeg ikke har funnet ut hvordan jeg skulle gripe det an.

Det er mye mulig jeg må scrappe det enda en gang, for jeg er ikke helt sikker på denne løsningen heller:)))) Men det gjør ikke no`!


Her har jeg i allefall fått ned litt tekst om mamma......og det viktigste er at hun er verdens snilleste mest omtenksomme mor, familiemedlem, venninde og nabo!!! Hun passer på at alle har det bra, og vil andre bare vel.....avogtil på beskostning av seg selv. Hun er en "JA" dame på alle måter, og jeg er så uendelig glad i mammaen min<3

10 comments:

Kristin said...

Nydelig LO av en vakker kvinne!!!! Du har fått frem skjønnheten i din mamma med måten du har brukt papir og pynt på Inger. Dette er du innmari dyktig på!!!! Og forresten ligner du din mor;)
Klem fra Kristin

*marion* said...

Herlig side , endelig fred å ro til å sjå å kike på alt du laga å her e masse lekkert , gler oss til hausetn no =)

Grethe said...

Nydelig side!! Virkelig mye lekker pynt, og så herlig delikat sammensatt!!

Inspirerende!

May Grethe said...

Helt utrolig nydelig LO av mamma'n din, bildet kom virkelig til sin rett på denne.

Klem fra May Grethe - Gruttgratt

Hønerandi said...

Kjempeflott Lo og veldig kosligt skrevet om din mor.

aina said...

Dette var en utrolig lekker LO med ei vakker dame ja :-)) Masse dill som jeg liker, hehe...
Ønsker deg ei riktig god helg :-))

*marion* said...

Lekkert som alt annet her i bloggen din , er så lenge siden eg har hatt tid til litt surfing og inspirasjon , glder emg til vi treffes nå klem Marion

LindaSS said...

Så utrolig nydelig ...og du har så rett mammaen din er en virkelig vakker kvinne.. :)

Maria Therese said...

Nydelig LO!

Tone K. said...

Oi...så flott denne var !! :)
Herlig med lag på lag og kjempefint med så mye tekst :)
Mange flotte detaljer også :)