Friday, October 1, 2010

Fine jenter med nye ark fra MME:)

En av gledene ved at datteren i huset fikk kamera i konfirmasjonsgave er at hun tar så koselige bilder:) De bildene jeg som mor ikke får tatt lenger, de tar jentene for meg;) Synes det er kjekt med slike koselige, litt tøysete bestevennbilder!
Fikk deilig pakke fra MME i posten, så jeg har kost meg masse med nye saker. Deilig med ting som glitrer, men før de fikk komme inn i huset hadde jeg en "koste av løst glitter" seanse ute;) En litt stor pensel som jeg kostet i vei med......det førte til at verandaen vår som er under oppussing nå ligger med ett fint lag med glitter.....kanskje ikke helt dumt;))
Blir glad om du legger igjen et lite spor etter deg;)

7 comments:

Inger said...

Er jo strengt tatt bare ett ark fra MME her da.....;)Resten er restepapir:)

*marion* said...

Nydelige bilder å herlig lo , har en del skike ark i en handelkurg på nettet eg oxo er bare snakk om å trykke kjøp alså å nå fikk eg enda mer lyst på dem ,
er det en QK deis den blå greina , i så fall blir det lånetid alså klem Marion

Marianne/skorpionen said...

Så herlig denne var! Lekkert oppsett og herlige bilder :)
Takk for koselig besøk i bloggen min forresten og ha en fortsatt fin helg!

Janne-Lise said...

De MME arkene er jo utrolig flotte da - og med bilder av Ida m/venninner så kommer dette til sin rett :) Glitterveranda?? Kanskje du starter en trend der Inger :)

Anonymous said...

Herlig billedserie og enda en flott LO, du er så god til å lage "jente" LOer uten at det behøver å være blomster med, her har jeg mye å lære;)

Ha en god helg, Inger!

Rannveig said...

Denne var skikkelig flott!
Kjempefint oppsett og artige bilder!

Ha ei riktig god helg, Inger, og kos deg masse i høstferien!

:))

unni's scrappeboble said...

Kjempeherlig friske side da Inger :) og noen nyyydelige ungdommer :)
Klem unni