Sunday, January 20, 2013

Love

Her er en Lo jeg fikk laget i helgen. Har som mål å bli ferdig med sommerbildene snart....men jeg har aaaaltfor mange jeg har lyst til å scrappe. Jeg har spesielt mange fine av Ida og Ole....tenk at de har blitt så store at de kan være virkelige venner:) Ferievenner om ikke annet;)
Her har jeg kost meg med en av favoritt fargekomboene mine....brunt og blått. Jeg har stupt oppi restekassa mi og fått unna endel papirrester. Har også fått på endel blomster, deilig!
Har endel malingsprøver liggende her og de fikk også være med.
Tim Holts klistremerke billetter og tall, og litt chipboard som lå og slang her.
Og Thickers overskrift som jeg har kjøpt hos Scrapomania.no
Har endelig kommet igang med scrappingen igjen, og nå skal jeg kose meg med noen nye ark og litt stash jeg handlet hos søte Cathrine på Scrapomania i går:))
Klar for ny uke, så bring it on!

1 comment:

*marion* said...

Nydelig side Inger , fargene er bare så lekkert sammensatt å alle detaljene Herlig !