Friday, March 5, 2010

Vintervær og scrappeforberedelser

Tenk nå er vinterferien unnagjort, og vårmåneden har kommet! Ikke det at det ser slik ut ute akkurat, men kalenderen sier så i allefall. I dag så laver det ned her, og jeg synes igrunn det er litt deilig....så lenge jeg har verdens snilleste pappa som freser hele bakken opp til huset for meg:))Mannen i huset er jo sjelden hjemme, og i allefall ikke når det sner eller barna er syke!! Det klaffer alltid merkelig bra at han er på utenlandsreiser gitt;) I dag er det Ole som er hjemme med meg med omgangssyken:( Selv om jeg synes jeg er superduperflink til å desifinsere dørhåndtak og alt vi tar borti når syken kommer i hus, så har altså alle 4 i familien fått det denne gangen!! Dog med flere dagers mellomrom....bare slik at vi slapper av og tenker "faren over", før BANG så smeller det igjen!

Men vi får trøste oss med at dette er syke som tross alt går over.

Nå er det bare èn uke igjen til scrappetreffet i Spjelkavika som jeg og min gode venn Kristin arrangerer, så nå er det litt sluttplanlegging her. Oppgaverog info for treffet fikk jeg skrevet ferdig i går, så nå skal vi bare prøve å få tak i nok bord til 90 damer!! Så er vi klare tror jeg.

Personlig så synes jeg at jeg har vært kjempeflink denne gangen. Holder på å lager meg kit med bilder ark og skisser, eller lifter:)) Skal nå prøve å finne frem litt pynt som kan passe. jeg har allerede laget endel blomster med glimmermist og glossy som skal være med så jeg er i rute tror jeg. Det spiller jo egentlig ingen rolle hvor mye jeg planlegger, jeg pakker bilen full uansett:)


Men nå skal jeg slappe av litt her med Ole, vi skal flytte oss litt rundt i huset for vi får vaskehjelp i dag....så når hun vasker oppe får vi gå ned, og omvendt. Men det gjør vi med glede når resultatet blir reint hus:) Ha en strålende helg godtfolk.

4 comments:

*marion* said...

Kor flink du har vert å lage kitt , har alga meg en del sjøl å no ser vi omtrent på klokka for nedtelling , alle e spennklart til treff emd verdens herligste dame klem Marion

Hvitrose said...

Er nok snø no Inger!!
På kitt stadiet er dessverre ikke jeg...drasser med alt og leter...halve helga;)))kooooos d:)
ja nå gleder jeg meg vannvittig!!!!
ha en gooo lørdags kveld!Klem <3

Hanna said...

Her er ei dame med orden i sysakene sine:):) Deilig med kit, da er det bare å sette igang:)

Janne-Lise said...

Hei Inger og takk for koselig kommentar i bloggen :) Så flink du er å lage kit - skjønner at jeg må være litt meir strukturert..... knis - pakker med meg alt - bruker litt, tenker litt og kjøper masse. Men sånn er det - gleder meg til treff Inger og jeg gleder meg veldig til å se ditt blide åsyn igjen :)

PS - nydelig vinterbilde by the way - men det begynner å bli bra med snø no......
klem Janne Lise