Wednesday, February 17, 2010

Egohelg i Molde

I helgen som var vendte tre forventningsfulle damer nesa mot Molde for å sitte inne i en sal å scrappe ei heil helg til endes! Jeg har gledet meg til denne helgen leeenge, og jammen hadde vi det moro. Når Bente og Kristin er reiseselskap kan det jo ikke bli kjedelig;)
Vi bodde på Seilet, med de festligheter det førte med seg.....les mikroskopisk rom, men Kristin ordnet elegant et bytte til juniorsuite:)) Lite søvn, men mye løye.
Og jammen fikk jeg laget noen Loer der også.....tre dager og seks LOer høres ikke mye ut, og min kjære sambo lurer på hva i alle dager vi gjør på på slike treff;) Men om en lager noe, så skal det jo være ordentlig! Og ordentlig tar TID!
På slike kreative treff der 50-60 damer lever i en boble der føden består av kaker, sjokolade, godis og x antall flasker vann, blir stemningen ganske så ekstatisk kan jeg love dere;)
Alle har samme lidenskap, og vi finner masse inspirasjon hos hverandre, og vi får nye venner:)
Det er herved opplest og vedtatt at det finnes ikke sure scrappedamer!
Når jeg selv og min gode venn Kristin arrangerer slike stortreff med 90 damer 2 ganger i året er jeg ganske så pumpa etter ei helg med lite søvn, mye bæring og organisering. Da kan det ta måneder før jeg finner tilbake til scrappepulten min igjen.....

Men denne helgen med bare deltagelse så har faktisk kreativiteten boblet over i etterkant også!!! JIPPI:)) Jeg har laget en LO hver eneste dag etter treffet faktisk.

Legger ved noen sider her....bildene er dårlige så nye bilder får komme i løpet av helgen;)







12 comments:

Emmas Verden said...

høres ut som ei super helg Inger..
godt å få være kreativ og kose seg med gode venninner ;)
ha ei strålende fin helg!!
klem Anne♥♥♥

Linn Hege said...

Synes du har vært flink jeg!
Var misunnelig på dere som skulle på treff, men hadde arbeidshelg, så får se frem til treffet i Vika istedet!

Hvis du klikker på etsy-linken kommer du rett til dama jeg kjøpte de strikkepinne-mappene av:)

Janne-Lise said...

Høres ut som at dere har hatt det aldeles superfine over fjorden :) Og at Ålesunderne kommer over der og tar 3 av 4 premier er jo litt morsomt da :) Grattis :)
Så kjekt at dere har fått kost dere ordentlig og at scrappelysta enda ikke har avtatt. Kjempelekre LOèr du har lagt ut her siden sist iallefall.

Jeg har startet på å glede meg til mars jeg - og forventer at dette skal bli ei strålende helg!! Så glad for at dokke styra og laga til nok en gang :)
klem

Anonymous said...

så mange flotte LOer du har fått laga;)
Det er deilig og inspirerende med treff, kombinasjonen med å være kreativ-shoppe-sosial= unik!!

Ha en flott helg videre;)

vivian said...

ÅÅÅÅååååå så fine de ble. Snakker om kreative damer. Du er KJEMPE flink.

Ha en fin vinterferie da du din heldiggris som slipper å jobbe hele uka. Her i huset skal både jeg og Audun på arbeid. Så da må de stakkars barna mine reise både hit og dit. Hehe! Har tatt meg fri på Torsdag da.

Vi satser på sol gjør vi ikke det da?

SMIL *v*

vivian said...

Hahaha! Der tror e vi la inn kommentar helt likt til hverandre.

TANKEOVERFØRING????????????

;-)

Fantepie said...

Hørtes ut som ei deilig helg! Så bra at du og Kristin også fekk slappe av og berre vere deltakara! Då ser dokke kor kjekt vi he det når dokke arrangera!
Likte veldig godt Bella x 3 - nydelige farga ilag!

Hønerandi said...

Heia.Så kjekt å lese at du hadde det kjekt her,Dere sajo det og da :-) Kjekt å vite for oss som arrg det for første gang.Og det at du har fått scrappet så mye i ettertid er jo knall flott.Håper vi sees snart igjenn.Kos dere på treffet.

Lisa said...

Ida og Ole er kjempeheldige som har ei så flink mamma som samlar dei gode minna på ein slik måte. ♥

Karine said...

:)skikkelig produktiv i på treff du da!!!Hadde vært kjekt å vært med:) Lekre LOèr du hadde fått laga!!! Får påfyll av energi etter ei slik helg; berre kose seg!!!

Janne-Lise said...

En liten "feriesomething" til deg i bloggen min Inger :)

Hvitrose said...

Kjempefine Inger:)
jaaaaa kor kjekt vi hadde d!!!!:))
JA til flere slike helger;))