Wednesday, February 3, 2010

I rute.

For et par dager siden ble jeg ferdig med både invitasjonene til Idas konfirmasjon, og bordkortene. Jeg er så fornøyd med innsatsen at jeg feirer med et lite klapp på skulderen:) To kakebakere har meldt seg til tjeneste allerede også, så dagen skal nok bli fin kjenner jeg på meg.

Både invitasjonene og bordkortene ble i rosa, krem og lindegrønt, litt bling og blonder så var vi i mål. Jeg synes det var en koselig ting å ha bilde av hovedpersonen på begge deler, og slik ble det:


Inne i fyrstikkesken som er basis for bordkortene skal det ligge et par overraskelser.....

På innsiden av kortet er selvfølgelig selve invitasjonen....som jeg ikke legger ut her;) , og så har jeg tatt et barnebilde av Ida i miniformat og stemplet ett dikt på litt rosa kartong., Tar litt tid når et kort ikke består bare av to, men hele fire sider som skal dekoreres.

Ha en fin dag godtfolk:)

13 comments:

Fantepie said...

Nydelig Inger! Kjempeflott både invitasjonen og bordkortet! God ide å bruke fyrstikkeske da!

Tove said...

Du er berre så SUPERflink, Inger!!! Er heilt stum av beundring her eg sit! Rart at Ida er konfirmant allereie! Hugsar at vi gjekk på lærarskulen då du fortalte at du skulle ha baby! Ida di sin alder vil alltid minne meg om kor lenge det er sidan eg gjekk på lærarskulen....

Ha ein fin dag! Her er vi heime med spysjukerunde nr. 2!

Men som du du sa lenger nede på bloggen din; det er alltid nokon som har det verre, og det er faktisk ei fattig trøyst!

Klem, Tove

Anonymous said...

De ble bare herlige, et fint minne å ta med seg for gjestene vil jeg tro;)

Ha en fin dag videre!!

Janne-Lise said...

Så lekre disse invitasjonene og bordkortene blir Inger! Regner med at konfirmanten er superfornøyd med mamma sin innsats :) Nå kan du bare "surfe" på kosefølelsen i Molde tenker jeg - kos dere masse :)

Lisa said...

Hadde det ikkje vore for at det sjølvsagt er glinsande reint her i heimen skulle eg bøygd meg i støvet.

Kor er logikken i at det er eg som har klassa di i KOH og ikkje du??

;)

inger synnøve said...

kjempeflotte:)

vivian said...

Waow! Lekkert Inger.

Så flott Alt var da, og det flotte bilde av Ida. Virkelig ei søt jente du har der. ;-) Heilt nydelig.

:-)

Monikum said...

Å hjelpe meg for et arbeid du har lagt ned i disse!! Nydelig, og flott gjennomført!!

Karine said...

Lekker, lekker Inger!!!! For et arbeid!!! Regner med at konfirmanten er fornøyd!!! :)

Anonymous said...

Hei og takk for sist;)

Det ligger en helt ufarlig utfordring i bloggen min til deg!!

Klem

livmme said...

Fy søren og hjelpe meg for en jobb du har lagt nedi invitasjoner og takkekort *dåne* de var fantastisk flotte! Må vel koste litt??

Janne-Lise said...

Kan skryte av disse enda en gang jeg - for de er skikkelig flotte. Ellers så er jeg bare innom for å si at jeg har noe til deg i bloggen min :)

klem og god onsdag

livmme said...

FOR et arbeid du legger ned!! Og det blir utrolig flott og <3
Utrolig fint bilde av datteren din!