Sunday, January 17, 2010

Jeg er kreativ i det stille jeg....

I det siste har jeg hatt altfor mange tanker i hodet på en gang føler jeg...men nå begynner ting å falle på plass heldigvis:) Jeg scrapper og strikker og planlegger konfirmasjonen til Ida i mai. Spesielt den siste delen tar opp mye av tankevirksomheten for tiden. Jeg skal lage invitasjoner, og bordkort, og i etterkant blir det takkekort! Myyyye klipp og lim med andre ord. Jeg har handlet inn ark til invitasjonen for lenge siden, men er ikke enig med meg selv om hvordan den skal utformes....ingen hemmelighet at den kommer til å gå i rosatoner kanskje?? Men roser, blonder og litt bling så håper jeg den blir fin.
Så scrapper jeg for harde livet for å bli ferdig med album til Ida....har vært flink å scrappe fra hun var ca fem år, men før den tid er det sørgelig gitt. De fem årene skal jeg nå få dokumentert ferdig i løpet av noen mnd!! Problemet er at jeg har jo glemt så mye....satt her for to dager siden med et morsomt bilde av Ida utkledd med prinsessekjole og fjærboa rundt halsen, OG blåveis.
Men jeg husker overhode ikke hvordan hun hadde fått den blåveisen altså:( Hadde vært kjekt å få det med, men slik blir det altså ikke.Detalj: masse rosa/lillla og glitter:))

Jeg har strikket lue til Ole som han ønsket seg, holder på med et sjal til Ida som hun ønsker seg.....som forsåvidt jeg også ønsker meg ser jeg etterhvert som det vokser;)

Så holder jeg og min kjære venn Kristin på å forberede vårens scrappetreff, 90 damer som skal ha en trivelig helg sammen med oss. Det er bare helt utrolig det!!!

Hmmm, holder visst på å planlegge russereunion i mai også......vi kaller det 22 års "jubileum" vi. Så mange baller i lufta for tiden, og jeg håper jeg klarer å få alle ned i riktig tid. SÅ skal jeg ha en rooolig juni, juli og august å se frem til, med bare kreative krumspring UTEN tidspress.

Ha en stålende søndag alle sammen:)

9 comments:

Janne-Lise said...

Du er jammen ei drivende dame Inger! Ingen kan si at du ikke har nok å holde fingrene i ;) Jeg er overbevist om at du klarer å få ballene ned til riktig tid og på rett sted.
Så flott Ida-LO du har laget; selv om du ikke har med historien bak er det jo et godt bilde likevel. Håper også at du legger ut bilder av lue og skjerf.

Ellers så er jeg veldig takknemlig for at du og Kristin arrangerer treff igjen - dere er gull verdt for slike som oss :)

klem fra Janne- Lise

Ragnhild's verden said...

Hei igjen!
Takk for kommentar i bloggen min. Kjekt at du har tørket støv av bloggen din og skriver litt igjen. Jeg har endel konfirmasjons planlegging i hodet mitt jeg også. Har ikke kjøpt inn ark enda, men må vel snart begynne. Finner ikke helt den scrappeånda mi....... Håper den kommer tilbake. Lykke til med kamp i dag.

Klem fra Ragnhild

Anonymous said...

Ante meg nok at du var kreativ selv om du ikke la ut alt;)

Nydelig LO av jenta di, artig tittel og flott blomsterdekorasjon i enden!

Gleder meg til treffet i mars, men skal først på Molde treff, har litt angst for ikke å ha nok å gjøre jeg da, til to treff:D

Ha en fortsatt kreativ tid!!

*marion* said...

Du laga så masse fint Inger , tusen takk for helsing der ligge nåkke til deg i bloggen min fra meg til deg =)

vivian said...

Så kreativ du er. Blir helt sikkert kjempe lekkert alt sammen.

Tusen tusen tusen takk for den herlige kommentaren du sendte meg, ble helt rørt. ♥

Og da må jeg bare sende den tilbake til deg.

Vi har jo verdens herligste "jobb"....(mammajobben).

Klem fra meg ;-)

Anonymous said...

Amiable brief and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you seeking your information.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Turid said...

Det går vel an å være stille når du er hjemme, men jeg minnes et treff der det ikke var så stille *knis*
Gleder meg til neste treff - og da er det ikke russetreffet jeg mener!

Takk for titten i bloggen din! Kommer gjerne innom flere ganger jeg :)

Hilsen Turid ;)

Renate said...

For en nyyyyyydelig og rosa LO.
Liker godt bling og blomsterdetaljene dine på denne her. Ting som jeg elsker selv.
Bruker og armbåndet ditt ofte og får mye skryt for det skal du vite.

Ha en super dag Inger. Klemmer fra snøfylte Kløfta