Wednesday, July 14, 2010

Snart de siste fra konfirmasjonen???

Jeg savner sol og sommer, og ønsker virkelig at kroppen skal få en annen farge en skummamelk- hvit;) Men dårlig vær er godt scrappevær, så aldri så galt liksom.....Så her kommer et lite "ras" med konfirmasjonsLOer.
Først så er det talen, som jeg må si vi var meeeeget fornøyd med. Her var Ole, trond og jeg i storform;) Vi laget et eventyr om livet til Ida (dette leste jeg), og håp for fremtiden, med alle elementer som skal være med i ett eventyr. Trond hadde så sine digresjoner i forhold til hvert avsnitt i eventyret, og Ole var Espen Askeladd som fant rekvisitter som har betydd noe for oss og Ida...... Her har jeg sydd en lomme som talen og enda flere bilder ligger oppi.
Her har vi menyen, Ida fikk bestemme selv hva hun ville ha. Less is more LO dette....;)


Ida fikk mange fine gaver og penger, og det er jo også greit å få inn i albumen.....her har jeg også laget en side to der det står alt hun har fått, og med hvem....men slikt legger jeg ikke ut i en blogg nei!
Har scrappet litt guttesider siste dagene, og det kjenner jeg var virkelig godt!!!

Men de får komme en annen dag;)

4 comments:

Janne-Lise said...

Du er god altså Inger!! Ideen og fremførelsen av talen hørtes skikkelig tøff ut :) og LOèn var tøff. Jeg synes også at du er en mester på doble LOèr - men skjønner at du ikke legger ut side to på den siste ja ;)
Herlige sider og flott dokumentasjon :)

klem
Ser frem til gutteLOène kommer også :)

Anonymous said...

Flotte LOer i nydelige farger, knall ide å lage talen som et eventyr;)) Her var det masse inspirasjon å hente:)

Forstår godt dere var fornøyd med dagen ja;)

Ha en fin ferie, ser deg på høst-treff;)

HegeAL said...

Så mange flotte LOer. Og konfirmasjon er jo ikke det enkleste å scrappe.
Håper du har en flott sommer.

Merethe said...

Så flotte Loer. Virkelig gjennomført og lekkert. Flott at talen også er med på Loen.