Sunday, September 26, 2010

Armbrudd.

Minstemann i familien var så uheldig å brekke armen en dag før skolestart:( denne Loen er første siden i historien. Nå har han hatt på gips i 5 uker og vi ser enden på marerittet. Neste fredag skal gipsen av og vi gleder oss til det alle mann. Har aldri filosofert over hvordan en gips kompliserer ting jeg.... regnjakke er umulig å få på han....dvs trond sin stooore herrejakke gikk an, men den er IKKE kul. Derfor brukes den ikke, og poden blir heller våt enn å bruke den på skolen. den har fulgt han frem og tilbake i sekken hver eneste dag, mei ikke pokker om han tar den på. Knyte sko er vanskelig, får ikke være med på bading med klassen (er det noe Ole elsker så er det å bade....derfor uhyre irriterende med klumpen på handa) ikke har han vært på fotball eller håndball heller......og det er kjedelig når alle kompisene går.....
Vi var en uke i Tyrkia også, og gips til skuldra, 33 grader og sand.....sier ikke mer jeg. Men Ole er heldigvis en type som klager lite. Han har nå den tredje gipsen på handa,og vi har vært innom alle fargene i flagget på herligheten. Nå har han en morsom rød glassfibergips....men om fem dager er vi heldigvis ferdig:))
Denne Loen var en av mange jeg fikk laget på treffet i Molde:))
Brukt BG basics og MME ark , litt bånd. og kule bølgepapp bokstaver. og masse glimmermist. den kule 100% boy "dingsen" er urgammel. endelig kom den til heder og verdighet.
Mangler endel journaling her, men det får komme på side to eller på en eller annen annen måte;)

6 comments:

Anonymous said...

Satt å beundret alle de flotte LOene inne på facebook, noen var jeg jo så heldig å se på Molde men fikk studert de bedre nå!

Liker stilen din, du er bare så dyktig på å ha med mange forskjellige ting og ark på en LO uten at det blir rotete og bildet er fortsatt i fokus;))

Flotte barn du har;0)

Synnøve said...

Kjempeflott side Inger!
Ren og delikat, og sååå deilig med blått og beige.
Tenker det blir fest i heimen når gipsen kommer av, sikkert herlig!
Gleder meg til Ålesundstreffet, ikke sååå lenge igjen nå.
Ha en super søndag,
klem

Elisabeth Helland said...

hei søte du....
-setter så utrolig pris på kommentarene du gir i bloggen min, og jeg blir så glad hver gang jeg ser at du har vært inne og etterlatt noen spor, så NÅ tok jeg meg i nakken og har ruslet litt rundt her hos deg, og jeg håper du vet at jeg liker stilen din utrolig godt, den appelerer virkelig til meg.... og denne LO'en her er jo bare gull verdt....kjenner nesten "smerten i bildene" ..stakkars guttemann...
-ha en fin fin dag du og dine...
*klem*

Janne-Lise said...

Jeg satt også nettopp og kikket gjennom de LOène du har lagt på facebook. De er like lekre alle sammen. Men denne syntes jeg var utrolig flott, både i oppsett og i farger - også er det jo en historie som er "verdt" å fortelle :) Du er så flink med journaling :)

Jeg gleder meg til å treffe deg igjen og se mer av det du lager Inger :)
klem

Rannveig said...

Skikkelig flott LO!
Herlige farger og oppsett. Likte godt det runde bildet som viser gipsen!

Gleder meg til å se deg på treff om en mnd :))

*marion* said...

Stakkars olegutten
nydelig lo da , utrolig fint fargevelg til bildene å de bølgebokstavene var helt perfekte til resten .
Gleder meg til treff nå blir så godt å se deg igjenn klem Marion