Monday, September 13, 2010

Konfirmasjonskort

Bare ett bittelite livstegn fra meg....et konfirmasjonskort som jeg laget til en vakker konfirmant vi fikk feire i helgen som var:)Liker godt å lage kort med bilder av dem som skal ha kortet jeg....

Men nå har jeg full fokus på helgen som kommer: scrappehelg i Molde!!! Det blir deilig med en hel egohelg sammen med Kristin og Bente igjen:) Men det er litt av en jobb å planlegge og å pakke til moroa....men uansett så blir dette høstens første store høydepunkt for mor i huset!

6 comments:

Hvitrose said...

Nydelig fint kort Inger:)

Ja nå gleeeeder vi oss til herlig helg i Molde:))
Pakking er ikke lett..tror ikke der skulle være så mange butikker heller..så d er vel lurt å ta med litt av kvart;)
HA ei fin uke da!
Klem:)

Monika said...

koe fine kort :)

Eg skal også til molde ;))
skummel men eg gleda meg masse -- håper vi kan prates der
Smil fra monika

Janne-Lise said...

Nydelig kort Inger :) Er enig i at det er morsomt å bruke bilder av de som skal ha kortet - blir liksom litt mer da ..... på alle måter.

Kos dere i Molde -det blir nok veldig kjekt :)
Ha ei fin uke!
klem

Rannveig said...

Helt nydelig kort! <3

Kos deg masse i Molde! Det blir sikkert kjempekjekt. :))

Anonymous said...

Nydelig kort, og et flott bilde av konfirmanten, det blir litt mer personlig med bilde på;)

Vi skal også til Molde så nå printes det bilder i stor hastighet;)

Henrikke said...

Fantastisk nydlige kort :)