Tuesday, December 28, 2010

Jula 2010

Har hatt ei deilig førjulstid og ei koselig jul her i heimen. God mat og familiehygge hver eneste dag. Ikke ofte hele familien er samlet lenger, så det er ekstra deilig når vi har tid til hverandre.


I går kveld satte jeg meg endelig ned ved scrappepulten og da ble dette resultatet:

Nå koker jeg og braser på kjøkkenet, jeg skal få besøk av tre flotte kjekke damer fra jobb. Tapasparty med god vin.....gleder meg:))

Fortsatt god jul til deg som titter innom meg:)

4 comments:

Rannveig said...

Så lekker LO du har laget! Og skikkelig koselig bilde :)

Ha det kjekt i kveld :)
Klem

Anonymous said...

Flott LO med mange detaljer som vanlig;) Nydelig bilde av barna dine;))

Ha en deilig tapas kveld og fortsatt god romjul!

Klem

Janne-Lise said...

Enig med Boffa - herlig bilde du har her og med dette oppsettet og pynten så kommer det virkelig til sin rett :)

Så deilig med familiejul <3

Kos deg med damene ikveld.
klem fra Janne-Lise

*marion* said...

God jul ja å snart Nyttår , ser du har alt begynt på julebildene du , har kasnje tatt to bilder i jula har liksom ikke vert store jula her med oss i år .
Nydelige barn da å så herlig bruk av verdens kuleste papir .
Håper alt alt er bra å gleder meg til vi kan sjåast klem Marion