Wednesday, December 29, 2010

Kald moro.

Har fått koset meg alene i hele dag, og da har jeg fått produsere litt på roterommet mitt igjen:))

Denne bildeserien tok jeg av Ole før jul da det var masse sne på verandaen.....han spurte om han væææær så snill kunne få hoppe ut i sneen uten vinterklær på slik som vi gjør på hytta;) Når Ole spør så pent så blir mor sjarmert til å si ja:)


Har brukt MME ark, hatt på crackle accent på snefnuggene, litt tyll og stjerner;)
PS: hadde det kjempekoselig meg kollegaene mine i går....hadde mat til dobbelt så mange gjester her, så i dag blir det deilige rester;)

4 comments:

Anonymous said...

Roterom,og roterom fru Blom;) Du må i allefall ha system i rotet for du finner alle de "riktige" tingene å putte på en LO for å gjøre den utrolig stilig;))

Klem

Unknown said...

Enig med Sølvi! Dette var sannelig en fantastisk fin LO og ga meg masse inspirasjon :D Gleder meg til å grave videre i bloggen din :) Klem Rita

livmme said...

Nydelig LO Inger! Elsker "kalde" LOer, ja vinterLOer i det hele tatt :)
Har nå lagt ut oppskrift til polarbrødene i bloggen min :)

Kristoffa said...

En flott LO med herlige bilder!!! Rett og slett til å bli glad av :))

Ha ei riktig fin helg!