Saturday, January 1, 2011

Back to December.

Innimellom slagene i går fikk jeg scrappet litt også......hadde dette bilde av Ida som jeg ville gjøre noe med. Hun var klar for jentefest, og hun har definitivt litt flere "jålegener" enn mora;)
Mer lik tanta ja.........Tittelen ville Ida ha selv, fordi det er en sang av den store helten for tiden : Taylor Swift.


Passet bra med pasteller og litt bling her synes jeg:)
Ønsker samtidig alle som er innom og titter et riktig godt nytt år!! Blir alltid glad når det ligger en kommentar eller to her:)))

9 comments:

*marion* said...

Hun er da bra vakker den jenta , nydelig lo da inger , elsker fargene opp mot bilde som gir det en sart men litt voksen preg , gler meg til mer fra din kant

aina said...

For en skjønn LO...flotte farger og nydelig bilde! Godt nytt år til deg :-)

Anonymous said...

Nydelig LO, likte at den var veldig "jentete" e da, rosa, blonder, blomster og bling, Herlig;)

Fant nettopp ut at en mann som min mann har snakket mye om, rett og slett er faren din;-D
Lasse har hjulpet far din endel med dataen;)
Ha et fortsatt godt nyttår, Inger;)

Rannveig said...

Så nydelig denne var, Inger!
Herlige farger og nydelig pynta!

Klem

Janne-Lise said...

Godt nytt år til deg og dine : ) ...Og du begynner jo helt fenomenalt. Så nydelig bilde du har funnet frem - skjønner at du ville gjøre noe med dette ja. Herlige farger og fint pyntet - likte sirkelen jeg :)

klem

unni's scrappeboble said...

Herlighet for en nyydelig LO og for ei flott jente, wow.
Ønsker deg og dine også eit kjempeflott Nyttår :D Klem

~Nancy~ said...

Happy new year!!! So glad I've found your blog.. love your work!

Tonje said...

Kanskje jålegenene dine har slått ut i scrapping, hehe. Det var i alle fall en ordentlig flott jente-LO, med alt som hører med av farger, glitter og pynt. Herlig LO og flott tittel! Riktig godt nyttår!

Lene said...

så vakker hun er! Herlig jentene LO med utrolig flott detaljer!

Godt nytt år !