Sunday, January 16, 2011

Kort til 50 åring

Etter ei deilig sløvehelg var det deilig da mor ringte fra fjellet for å bestille ett kort.
Da måtte jeg nemlig rive meg løs fra sofa og bok og komme meg inn på det kaotiske hobbyrommet mitt!!
jeg skulle lage ett kort til ei flott dame som fyller 50 neste uke, og jeg fikk beskjed om at hun likte rosa;) Det er jo en av fargene jeg har brukt myyye i det siste så da var det bare å stupe nedi restekassa med papir. Vet at Ingerid er glad i musikk, så noen noter måtte jeg få med synes jeg. (selv om de er nesten usynlige;)) Sprayet mønsterarkene med glimmermist i fargen pearl, så kortet riktig skinner.


Blonder, blomster og bling,og voila:)
Håper jubilanten liker kortet.
PS: Har lint på noen swarowski krystaller på sommerfuglen etter at bildet ble tatt, og det gjorde seg som alltid;) Ikke noe kort uten ekte krystaller hos meg virker det som.....

9 comments:

aina said...

Lekkert! Så kjempefin blomstersammensetning.. Ha en fin kveld :-) sees snart!

Turid said...

Alldeles nydelig kort du har laga Inger! Takk for titten :)
Ønsker deg en fin kveld videre og en fin uke!
Hilsen Turid

*marion* said...

Kor nydelig , å kor ko0slig med besøk i bloggen
klem Marion

Janne-Lise said...

Så flott dette kortet var Inger - likte veldig godt de notene jeg og synes de viste akkurat passe mye :)
Bling og glitter er som det skal på bursdagskort og jeg er sikker på at mottaker er mer enn fornøyd :)

Ha en fornøyelig søndag :)
klem

unni's scrappeboble said...

Heisan Inger, skikkelig nyyydelig rosa kort og så flott oppsett. Det stempelet var flott:)
Koselig å sjå deg på bloggen min Inger og du har rett angående det kortet, synes det var veldig vanskelig å scrappe slik he,he. Klem

Pia said...

fantastisk nydeligt kort fyldt med fine detaljer
knus Pia

Batcheeba said...

Dette syns jeg var spennende. Mere eksperimentelt enn ditt vanlige. Like!

Synnøve said...

Så lekkert dette var Inger!!!
Skikkelig snopete i all sin rosa prakt;) Nydelig pyntet, og helt sikkert et veldig fornøyd "bursdagsbarn" ;)
Sees veldig snart!
Klem

Rannveig said...

Så nydelig kort du har laget her, Inger!
Herlige duse farger :)
Klem