Sunday, February 20, 2011

Så glad for å se deg.

Huffameg, så lenge det er siden jeg har blogget:(

Har hatt dagene og kveldene fulle av andre sysler, men jeg har jo scrappa endel siden det forrige innlegget;) Kristin og jeg var i Molde på scrappetreff, og da fikk jeg heldigvis unna noen sider.
Dette er en av dem:
Jeg er så glad i dette bildet av Ida og Tante Sidsel. Det stråler glede av henne når hun ser Ida som skulle være brudepike.
Jeg hadde liggende ett ark fra Melissa Frances som hadde samme fargene som skjørtet til tanta, og da hadde jeg jo basisen klar.
Jeg sliter vanligvis med blomster og stæsj, men her var det jo på en måte påkrevd;)
Så med litt blomster og bling så fikk jeg unna dette bildet også, og da er jeg happy!

Skal få lagt inn flere bilder av det som ble laget på treffet i neste uke, nå kaller middagen på oss her i huset.
Takker for koselige kommentarer dere legger igjen, og nå lover jeg å bli flink å bloghoppe igjen! Vært dårlig på det også i det siste.......

9 comments:

Anonymous said...

For en herlig LO, jeg er jo veldig glad i blomster og synes dine her var helt topp og passet perfekt!
Bildet i seg seg selv var rett og slett "knall"

Det hele var så vårlig at jeg lengter enda litt mer til grønne plener og blomster;)

Ha en fin uke!

unni's scrappeboble said...

WOW, wow for en fantastisk flott side da Inger, så nyyyydelig pyntet:D Og det bildet var også heilt FANTASTISK, ett skikkelig blinkskudd :D :D Kjekt å sjå at du er her igjen :D Klem

Janne-Lise said...

For et herlig bilde Inger!! Dette er vel "one in a million-blinkskudd". Så flott at arket matchet skjørtet og de blomstene du har funnet var jo bidt i blinken. En veldig fin Lo.

God søndagskveld :)
klem

Batcheeba said...

Oh dette var pent Inger! Mssse bling og stæsj!

Synnøve said...

Nydelig Inger! Så fantastisk herlig bilde! Det er øyeblikk det!
Deilige farger og sååå fint med blomster at!
Gleder meg til treff igjen.
Klem

Synnøve said...

Nydelig Inger! Så fantastisk herlig bilde! Det er øyeblikk det!
Deilige farger og sååå fint med blomster at!
Gleder meg til treff igjen.
Klem

Synnøve said...

Nydelig Inger! Så fantastisk herlig bilde! Det er øyeblikk det!
Deilige farger og sååå fint med blomster at!
Gleder meg til treff igjen.
Klem

Renate said...

Sånn en vakker LO dette ehr er Inger og for noen lekre blomster du har brukt.
Liker og den blonden veldig godt.
Og sist men ikke minst.. FOR ett herlig bilde!!!

Klem

Rannveig said...

Denne er bare så herlig!
Det bildet er helt knall :))
Liker så godt sammensetningen av pynt her! Du er så flink!!
Klem