Sunday, September 4, 2011

Ballbilder

Etter mye frem og tilbake om jeg skal fortsette med bloggen elle legge den død, prøver jeg nå en "siste" gang. Har en PC som er døden nær, og alt går så veeeeeeldig tregt:(






Jeg har slettes ikke sluttet å scrappe, men det går mye i rykk og napp.


Her er noen Loer jeg har laget av ballbildene til Ida. Vi hadde altså en superdyktig fotograf til å fotografere de tre søte snuppene før ballet. Karine Nossen Aarsund: Tusen takk for nydelige bilder!!!
Dette er den neneste jeg har klart å lage i skarpe farger....er liksom litt vintage preg over mange av bildene, og kongeblå er jammen ikke en farge det finnes for mye av i scrappestæsj;) Synes selv at denne ble kul;)




Det ble visst to Loer med askepott i tittelen.....men slik er det når de sitter foran grua;)


Bildene er forresten tatt på Hotel Brosundet. Ekstra artig for meg, siden det er det som er kalt "Berset-bua" på folkemunne;) Min farfar dreiv med produksjon av klippfisk der, og jeg har tilbragt mye av barndommen min der med ham<3


Setter pris på kommentarer, så kanskje jeg får blod på tann og fortsetter å blogge igjen;))


11 comments:

Batcheeba said...

Dette syns jeg var aldeles knall, Inger!

Rannveig said...

Du må ikke legge ned bloggen din, Inger!
Elsker å titte på alt det nydelige du lager! :)
Kjekt å se oppdatering her igjen.
Skikkelig flotte LO`er du har laget her.
Gleder meg til å se deg på treffet snart!
Klem

Inas lune hjørne. said...

Å, så kjekt å se noe fra deg. Lekre layouter alle fire, men nr. to var ekstra flott.

*marion* said...

Endelig er det liv her igjenn , så mange nydelige loer da å for noen flotte bilder , nydelige toner å rett så vakkre jenter da =)
Du må ikke slutte å blogge er så godt å vite at en kan titte innom klem

aina said...

ooooo herlighet!! Så utrolig nydelige LO`er Inger!! Og bildene var skikkelig fiiiine... Fortsett blogginga med slike LO`er du :-))

unni's scrappeboble said...

ÅÅÅÅ herlighet for noen nyyyyyydelig Loer Inger med mange flotte detaljer og nyyyydelig bilder :))) Det var veldig kjekt å sjå liv her igjen :)))))))) Klem

Anonymous said...

Herlige LO'er, falt for den True Beauty jeg da, du har en nydelig jente;)

Du må ikke slutte å blogge, jeg titter atadig innom for inspirasjon, du lager jo så mye flott;)

Janne-Lise said...

Så fint å se bevegelser i bloggen igjen Inger :)
Disse bildene her utrolig flotte - nydelige jenter som fotografen har fanget perfekt :)
Likte fargene du har brukt i disse LOène Inger :)

Gleder meg stort til å se deg på treffet om ikke så lenge.
klem Janne-Lise

Renate said...

O hoi så mange lekre LOs du har laget Inger. Ene flottere enn den andre! Men den i duse beige farger med fullt av jenter på.. min favoritt det! Tror det var LO nr 2.
Og du må IKKE legge ned bloggen din. Er jo her med jevne mellomrom vet du.

Klem Renate

Henrikke said...

Ojoj, for en nydlig jente du har. Herlige Askepott Loer. Likte også veldig godt den blå. Det er nok ikke mye pynt der ute, men misten gjorde virkelig susen. herlige måte å ta opp fargene i bildet på! ;-)

AnneiSkogen said...

For noen nydelige LOer. Likte veldig godt "true Beauty". Herlig. Og så LEKKERT pyntet.