Saturday, September 24, 2011

Endelig lov å sykle til skolen!

Ole er en meeeeget sykkelglad gutt, og har ventet lenge på denne dagen!
Endelig begynte han i 5. klasse og fikk lov å sykle til skolen. Det er ikke lange biten til skolen fra oss, ca 2 min på sykkel.....max! Men en slik glede over å få dra til skolen som denne dagen, har jeg ikke sett før:)
Jeg har brukt litt gamle ark fra restekassen, en glidelås, chipboard tannhjul, stemplet og kost meg!
Synes denne ble passe guttetøff;)
Når han så denne så sa han:" Fulgte du etter meg ned på veien for å ta bilde mamma??......du e bra sprø!" Skulle jo trodd at han kjente mor si etter ti år......:)))

Blir glad for kommentarer;)

10 comments:

Kari said...

Artig at noe kan glede "store" gutter som dette. Kjempestilig LO! Jeg er stum av beundring når jeg ser slike tøffe LO'er. Skal tro når jeg skal klare å komme meg igang med noe annet enn kort...
Ha en fin lørdagskveld!

unni's scrappeboble said...

He,he Inger, denne var kanonstilig altså med stilige detaljer og såååå bra han sa det om fotografen he,he Klem

Synnøve said...

Flott LO og en flott gutt, Inger.

Henrikke said...

En skikkelig flott Lo med lekre trekk som går igjen. Den rundingen rundt gjorde virkelig susen og matchet hjulen til sykkelen kjempe godt! ;-)

aina said...

Knallfin og skikkelig guttete!! Ha en flott søndagskveld :-)

Synnøve said...

Hi hi hi, ja tenker du suste etter ;)
En stilig og tøff gutteLO Inger!
Vi savna dåkke i helga, vit det!
Håper det passer bedre for oss alle veier neste gang.
Ha en fiiin kveld,
Klem

Anonymous said...

Denne var stilig, flotte bilder av en sykkelklar gutt;) Denne har jeg allerede tittet på noen ganger, du er så god på detaljer;)

*marion* said...

Digger glidelåsen som er vei , fantastisk kreativt Inger .
No gler eg med til å sjå dokke igjenn , skal bli herlig med en heil laurdagt til egenhobby og skravling
klem

AnneiSkogen said...

Denne var så stilig! Digger den runde formen på denne loen

Turid said...

Råstilig! He he - skjønner godt at du sprang etter for å ta bilder :)
Takk for snille spor i bloggen min Inger! Gleder meg til at vi møtes på treffet. Håper det skal hjelpe på scrappetørken ....
Klem Turid :)