Sunday, September 23, 2012

Me and my man

her har jeg fått begynt på sommerbildene mine.....endelig!!
 Jeg har forberedt litt til videregående scrappekurs hos Scrapomania.no , og har mistet, malet og embosset. Kjekt å få litt press på seg til å bruke noe av alt jeg har liggende:)

Har fått brukt en av de kuuuule lyspærene og den søte fuglen fra Prima<3 class="separator" p="p" style="clear: both; text-align: center;">Kjekt å få en LO av meg og mannen.....ikke for ofte det skjer;)
Blir glad om du legger igjen spor her inne:)

6 comments:

Batcheeba said...

Du er bare helt rå, søs!

Batcheeba said...

1

Anonymous said...

Helt herlig Lo, stilig med all stemplingen;)

lillelam.blogspot.no said...

Knallfint, Inger!

Synnøve said...

Åh, sååå herlig!!!
Digger den råååsa vintage-looken din!
De lyspærene er bare sååå diggbare!
Allerede blitt en stor fan:)
Det er så kjekt å scrappe kjæreste/mann-bilder også iblandt.
Og dette var jo et skikkelig kos bilde!
Gleder meg til å treffe deg igjen,
ikke lenge til nå.

Ha en flott helg
-og høstferie:)
Klem

Anne Lill said...

Kjempefin!!! Sjelden det blir bilder av meg og mannen og, er somregel bak kamera jeg :)