Sunday, October 7, 2012

Moment

De er så gode disse to gullungene mine!! Innomellom så sloss de så fillene fyker (svært sjelden heldigvis), men så har vi disse øyeblikkene som får et morshjerte til å smelte da......
De er ekstremt gode med hverandre, og rause med klemmer og godord! Disse bildene ble tatt en dag Ole ikke var helt i form, og var litt lei og "sutrete". Ida foreslo litt søsterkos som medisin, og dermed fikk mor tatt noen herlige blinkskudd

Elsker disse hjemmelagede snurreblomstene for tiden, og jeg fikk med en lyspære på denne også;))

10 comments:

Anonymous said...

Herlig LO, artig at du har brukt et svart/hvitt og et farga bilde. De lyspærene og den blå blomsten er av mine favoritter denne høsten;)

Synnøve said...

Dette er det beste for en mamma!!!
Å se barna vise omsorg og kjærlighet, så godt!
En herlig LO igjen Inger!
Digger fargene og alle de tøffe detaljene.
Lyspæren er en vinner i år;)
Klem

Synnøve said...
This comment has been removed by the author.
Turid said...

Tusen takk for snille spor i bloggen min Inger!
Her hadde det kommet lekre LO'er siden sist jeg var innom <3
Mange lekre detaljer!
Gleder meg til treff :)

God høstferie Inger!

klem Turid :)

Beatemor said...

Ååå for et herlig øyeblikk. Så kjekt når slike ting skjer :-) Nydelige farger og flotte blomster. Digger lyspæra :-) Klem

Anne Lill said...

Denne var kjempefin!! Likte veldig godt fargene og den var fint sammensatt!!

Sidsel Merete said...

Ja, her har du virkelig fått fanget det gode øyeblikket. Vel verdt å ta vare på i en herlig LO.
Ha en fortsatt god mandag!

Rannveig said...

En helt nydelig LO du har laget her, og for noen herlige bilder! Så søte hjemmelaga blomster! Jeg gleder meg til å se deg igjen neste helg, Inger! Klem :)

LindaSS said...

Kjempefin.. og de hjemmelagde snurreblomstene var bare knall... Bruker du dies eller skjærer du de ut selv?

Inger said...

De blomstene lager du enkelt selv:) lært på bloggen til Nabo'n:) klipper en sirkel i spiral, snurrer innover og limer:)