Wednesday, April 3, 2013

Litt oppsamling av Loer.

Jeg har ikke vært så flink å oppdatere her inne....vanskelig å håndtere flere blogger virker det som:)) Men jeg legger ut ca en gang i uka på http://scrapomaniano.blogspot.no/, så det går an å se der også;)
Legger ut noen av de siste jeg har lagt ut der inne her...uten så mye forklaring og dikkerarier;)
Denne rosa saken er vel favoritten min for tiden....sikkert mest fordi den er så ulik det jeg bruker å lage?
 
 Jenteselskap med skjønneste jentene:)
 Skummel type, LO med kun restepapir:))
Raskt oppsamlingsinnlegg.....prøver å komme sterkere tilbake;)

4 comments:

Anonymous said...

Flotte LO'er du har laget Inger,Du er så god med farger, det harmonerer så bra;) Ha en fortreffelig helg;)

Kristin said...

Nok en gang flott LO'er fra deg!! Var jo heldig å sitte ved siden av deg da du lagde disse og jeg er imponert. Du henter frem papir og stæsj og i en fei så har du tryllet frem flotte LO'er. Ikke vanskelig å se du har et stort talent Inger<3
Ha en fntstisk helg gjerne med masse sol:)
Klem fra meg!!

LindaSS said...

Kjempeflotte alle sammen Inger.. :D men jeg digger også den rosa noe innmari.. den er bare helt herlig.. :D

unni's scrappeboble said...

Woow, desse var kjempefine :) Likte så godt den øverste :)