Saturday, November 7, 2009

Jeg er verdens dårligste blogger...

Jeg var jo klar over at dette ikke kom til å funke, men jeg prøvde i allefall...

Er jo måneder siden jeg har skrevet, og kan ikke love at jeg blir flinkere.

Men en god venn sa at nå var det på tide å få bort syke Ole på forsiden.....og det skal jeg jo være enig i;)

Nå ser barna Harry Potter, og jeg ser på smp.no direkte fra Rockefeller. Moro å se kjente ansikter......
Nå skal jeg se om jeg orker å ta frem striketøyet.....skal avslutte en ny lue til Ida. Har tusen prosjekter på gang...,kanskje noen kommer inn på bloggen....eller kanskje ikke;)
Avslutter med å si: HEIA AAFK!!!!!

6 comments:

vivian said...

Endelig noe nytt fra deg!
Så tøff lue Ida har på seg. Ida og Ole er veldig like.

Herlige barn du har!

;-) Vivian

Anonymous said...

For en flott jente du har;) Bedre å blogge litt enn ingenting, ha en flott dag!!

Tove said...

Du skal aldri føle deg pressa til å blogge, Inger. Vi veit alle at det av og til kan vere vanskeleg å få tatt seg på tak, og det er andre ting ein vil prioritere. Blogg NÅR du vil og har lyst, OM du vil og har lyst!!!

Vi som les bloggen din gler oss over alle nye innlegg, om dei kjem ofte eller sjeldan spelar ingen rolle!!!

No sit du vel klistra til skjermen, tenkjer eg.... Gutta boys har forankra seg i sofaen, eg lyt springe dei litt til hånde og vere vertinne!!!

Heia Aafk!!!

Klem, Tove

Anonymous said...

Takk for interessant informasjon

Camilla said...

Hei Inger!!!! Takk for hyggelig kommentar!! Jeg har gitt deg en liten søte utfordring på siden min!!

ha en fin dag!

klem

Camilla said...

desseuten skal du blogge når du har lyst og er inspirert! Flotte bilder!