Saturday, May 22, 2010

I kirka

Må få med det viktigste i løpet av dagen, og det er selve konfirmasjonsseremonien:)Her ble det en dobbel for å få plass til mange bilder. Har sprayet glimmermist på arket jeg har kuttet i to (midt på siden) med Tim Holtz stensil. Har også farget blondebåndet med glimmermist.....morsomt å blande farger til rette sjatteringen trer fram:)) Ikke mye annet fiksfakseri med denne gitt.....litt tekst og brads og glitterlim. Den grønne lappen hun fikk i kirka skriker mot meg, men det får bli sånn....den MÅ med nemlig;)
Ønsker dere en fortsatt fin pinse:)

3 comments:

*marion* said...

Så herlig å se liv i bloggen din igjenn Inger selv om eg vet at du har hatt over hode med ting å gjøre til konfirmasjonen , så nydelige sider du har laget av ei utrolig fin jente
ha herlig pinse klem Marion

Beatemor said...

Mye som skal dokumenteres i forbindelse med ja! Grugleder meg til neste år når jeg har konfirmant. Ha en fortsatt god helg Inger!

Synnøve said...

Kjempeflott LO Inger! -Og viktig og få dokumentert det hele.
Sikker på at det ble en vellykket og minnerik dag for både hovedpersonen og dere andre:)
Ha en super "ekstra-søndag" ;)
Klem