Sunday, May 2, 2010

Konfirmasjonsforberedelser i boks.

Nå er det 6 dager til det braker løs med konfirmasjon i heimen;)

Dette er en dag vi har gledet oss til lenge, og vi vil gjøre den finest mulig for Ida. Forhåpentligvis blir det hun dag hun skal huske leeeenge.

Nå er bordkortene helt ferdige, har endelig fått skrevet ut ordtak og visdomsord som ligger inni hver eneste eske. Det var litt av en jobb å finne ordtak som kunne passe til alle gjestene.....og noen av dem er heeelt på kanten, men de ligger bare i eskene til de som har humor nok til å tåle det.
Kakene er bestilt, og jeg har heldigvis mange gode venner som stiller opp som kakebakere!

Talen er nå også mer eller mindre i boks.....den tror jeg blir annerledes og morsom for gjestene OG konfirmanten.
I dag har jeg sortert LOer av Ida for harde livet......det er vanskelig å velge ut hvilke en skal ta med for jeg har jo så mange å velge i;)

I helgen har vi hatt våronn i hagen, luket og plantet og klippet og spylt. Så nå er vi nesten klare.....må bare lage et kort til konfirmanten også!!! Jeg har jo laget kort til alle vennene hennes, så da bør hun nok få et helt spesielt hun også.


Legger vet to bilder av barna og Buster fra påsken.


Han var hos oss i 14 år før han desverre måtte avlives.....det ble landesorg i heimen, men barna har mange gode minner, og på en eller anne finurlig måte blir Buster også med i konfirmasjonen;))

2 comments:

vivian said...

Høres ut som du har alt under stål kontroll.

Lykke til med konfirmasjonen.

Skal krysse alt som kan krysses, slik at dere får super duper fint vær. ☺

vivian

Nicoline said...

Hei, koselig at du er innom meg!
Du verden, nå har dere virkelig stått på. Lykke til med konfirmasjonen, regner med og håper det kommer noen bilder...
God helg, klem Nicco