Friday, October 22, 2010

Glimt i øynene

Har ikke fått scrappa siste uka jeg....uvisst hvorfor, men lurer på om det har noe med topplokket å gjøre. Funker ikke helt for tida gitt;)

Denne har lagt stille og ventet på meg sånn halvferdig, men fant ikke veien videre på den. Så kom Ida og sa: " mamma den mangler liksom litt bling....." og vips så kom løsningen. Ida elsker alt som glitrer og da måtte jo det passe på denne siden til henne:)

Har brukt litt MME resteark og div andre papir fra restekassa. Sprayet med glimmermist.....det hører jo alltid med ikke sant? Fant frem rubons bokstaver som har lagt urørt i flere år nå, og tenk jeg hadde røde bokstaver som kunne brukes!!

Har trykt ut "glimt" med star alfabetet mitt og lagt på glossy (samme med hjertet, som jeg stemplet med swirler først).
Fikk brukt stempelet som jeg kjøpte av HegeAL( mammas hjerte jente)
Trykte ut to swirler som fikk glitterlim på seg, og swarowski på rutene.....da glitrer den forhåpentligvis nok for stjerna:)

13 comments:

Rannveig said...

Denne var lekker!
Herlige farger og nydelig pynta.
Likte skikkelig godt måten du har satt opp de rutene på!!

Snakkes snart nå, Inger. :)

Silje said...

Så herlig LO du har laget!! lekre farger!

Anonymous said...

Nydelig LO, ble bare så stilig med glossy utenpå bokstavene, ser nesten ut som plastikk bokstaver;)
Liker veldig godt de rutene du bruker også, ikke bare får man brukt av restekassa men del blir så lekkert og fargerikt!!

Ha en riktig god helg Inger;) Gleder meg til neste helg!!

Janne-Lise said...

Enig med de andre her - herlig var den - og jeg likte de rutene og blingen på de - også glossen da :)
Klart stjernen må ha bling på siden sin - skulle bare mangle ;)

Nå er det snart på tide å pakke ned alle nellikene sine og gjøre seg klar for neste helg :) Ønsker deg en fin helg Inger :)
klem

Tove said...

Du er så flink, Inger!!! Heldige ungane dine som har ei mamma som lagar så flotte minner....

Kik innom bloggen min, forresten! Der kan du sjå bilete av husbonden din "sitt" helikopter!!!

*marion* said...

Så perfekt da både glitter og bling , digger den firkanten din den passer jo så bra til alt da , gler meg til helga skal berre blir frisk no å slutte å hoste så blir alt bra veit du klem Marion

Henrikke said...

Ååå helt nydlig bruk av papir. Så utrolig lekre farger, flott oppsett. Glossy accent gjør virkelig sitt på ALT! Nydlig hjerte i rødt! Ooh, tror faktisk jeg ble litt småforelska :)

Living By Ymi said...

Jeg er fortsatt fan av de rutene dine. Man må ikke finn på kruttet hver gang tenker nå jeg :-) Takk for at du stakk innom bloggen min.

MonaV said...

Skikkelig lekre farger på en flott LO.

Synnøve said...

Så herlig Inger!
Glitter og stas får vi aldri nok av, lekkert rett og slett!
Nå gleeeder jeg meg slik til vi møtes igjen. Blir sååå kjekt!
Klem

Kristin said...

Heisann!
Du er og blir en utolig flink scrapper:) Nydelig rett og slett. Kanksje jeg må ta frem rutene mine......har faktisk ikke brukt de.....enda. Du gir meg/oss SÅ masse inspirasjon, TUSEN TAKK!!!
Klem

unni's scrappeboble said...

Guri malla, kor nyyydelig LO og sa vakker jente :)

Vibeke said...

Kjempe flott LO :) Masse herlige detaljer og lekre farger!!