Sunday, October 10, 2010

You

Jeg er altså forelsket i den nye diesen min:))

Jeg har lagt inn bud på e-bay mange ganger, men ikke fått denne diamond shapen i hus.

Denne uken så annonserte http://www.papirloftet.no/ at de hadde salg på quick kutz dieser, og til min store glede så hadde de denne inne!! Jeg smelte inn en bestilling, og to dager senere lå den i posten! De har super service og rask levering.....alltid!

Denne LOen kom som en reaksjon på en trist hendelse her i Ålesund siste uken....en skjønn liten gutt ligger hardt skadd på sykehuset etter en tragisk ulykke på barnehagen:( Jeg tenker på familien hele tiden, og innser hvor heldig jeg er som sitter her med mine to barn i god behold!! Livet er skjørt, og altfor mange syter og klager over bagateller og filleting. Inklusive meg selv....

Fant et bilde av gullungene mine, og fikk satt meg ned på kontoret i går kveld....farger og bling måtte til, så her fikk jeg brukt massevis av restepapir. Er ikke den store stæsjeren jeg, men her gjorde fargene jobben som pynt. Tenk....ingen blomster, knapper eller stjerner!! Gosj;) ....men masse swarowski krystaller....så denne blinker og skinner akkurat slik som barna mine gjør.

Håper dere liker den.....den betyr i allefall noe helt spesielt for meg:)

17 comments:

Batcheeba said...

Veldig bra at du får ut følelser gjennom det kreative, kjære søs.
Ble kjempefint også som altid!

Anonymous said...

Denne ble såååå lekker og for et blinkskudd av et bilde, ja vi er alle heldige som sitter her med barna våre fortsatt i god behold;)

Vi som jobber med barn har vel tenkt ekstra over hvilket ansvar vi har på jobb og hvilken tillit foreldrene har til oss!!

Vi får ta vare på alle rundt oss og nyte det gode livet har å by på!! Ha en flott søndag;))

aina said...

ååå så nydelig!! Herlige farger og flotte barn... ja, slike hendelser setter ting i perspektiv. Ha en flott søndag, så sees vi på treff snart..gleder meg :-))

Janne-Lise said...

........ Så flott og så lekker og så betydningsfull denne LOèn var. Sitter her med en klump i halsen og tenker at det er dype, men viktige tanker du har gjort deg....og flere med deg, den siste uken.

Jeg håper du tar med denne på treffet så jeg får se den live :)

Ha en strålende søndag med familien din Inger :) Flotte barn du har!!!

klem

Vibeke said...

For et fantastisk nydelig bilde. WOW - så vakre barn. En flott LO :)

Utrolig trist det som skjedde :(

Rannveig said...

Helt ufattelig tragisk det som har skjedd!
Vi må bare ta vare på alle øyeblikk vi har sammen med dem vi er glad i!

En utrolig nydelig LO du har laget av barna her, Inger!

Sees snart

Stor klem

*marion* said...

Så lekker , å for et pirk med alle de fine rutene å eg bare elsker blingen da Inger =)
klem Marion

Line A said...

Denne var utrolig flott, og så kreativt det ble med den diesen! :)

Synnøve said...

Åh denne var VAKKER Inger!!!
Fargerik og nydelig, og to skjønne "gull-unger".
Det er så viktig å leve livet hver dag. Vi må huske å glede oss over de små tingene også, og ta vare på hverandre så godt vi kan.
Ha en flott ny uke. Vi sees snart!

-klem

Elisabeth Helland said...

ja, da var det gjort her også, etter at jeg så din LO, så bare måtte jeg bestille den diesen jeg også... det som slo meg var "for en genial måte å bruke restepapir på", men jeg likte så absolutt LO'en din, o det er stoooor fare for at denne blir liftet......nydelig rett og slett....
ha en fin fin dag..

Anne Bente said...

wawwww hvor er den dog flot, og sdikke meget lækkert du har her inde
klemmm

Living By Ymi said...

Hei Inger :-) Takk for at du tok en titt innom bloggen min. Koselig kommentar :-)

Skal si jeg ble imponert over denne LO'en. Likte alle fargene du har brukt. Selv om du har brukt mange forskjellige mønsterpapir så opplever jeg fortsatt Lo'en som ryddig og hoved fokuset er fortsatt på bildene.

Sylvia said...

For en fantastisk LO! Herlige farger, og flott bruk av mønsterarkrester og den die'en. Takk for inspirasjonen!

Alhana said...

For en vakker LO, fargerik og perfekt pyntet. Herlig tittel og bilde.
Og den dies så helt topp ut.

Ha ei fortsatt trivelig helg.

izi said...

Nydelig LO du har laget, og skjønner godt at den betyr noe spesielt for deg. Håper det går bra med den lille gutten.

unni's scrappeboble said...

For en frisk og fargerik side,herlig og skikkelig flott bilde :)

Sesselja said...

Herlighet, de er jo blitt voksne, jo! Når i all verden skjedde det?!