Monday, October 25, 2010

Nye smykker:)

Hei på dere:)

Akkurat nå sitter jeg på mitt lille kaos-scrapperom. Skal lage ferdig programmet med oppgaver, sortere bilder, ark og stasj....samtidig som jeg skal prøve å få igang en massiv julekortproduksjon!!! Tiden strekker ikke helt til kjenner jeg, men satser på at fridagen på onsdag skal komme godt med;

Jeg har laget litt smykker innomellom, men det er dessverre litt nedprioritert for tiden;)
Men jeg fikk en forespørsel om å lage noen armebånd i lilla og sølv, så da fikk jeg litt ånden over meg igjen....men nå er ånden over igjen;)

Her er i allefall det jeg laget:





13 comments:

Renate said...

Himmel og hav så skjønne smykker du lager, men det vet jeg jo førstehånds for jeg er jo selv eier av ett lekkert armbånd fra deg!
Moro å se at du er igang igjen om så bare for ett lite blaff.

Klemmer fra Renate

Vibeke said...

Utrolig flotte smykker du lager!!!

Ønsker deg en strålende dag :)

izi said...

Så nydelige smykker du lager!

Pia said...

fantastisk flotte smykker

Rannveig said...

Disse var skikkelig nydelige, Inger!
Forelska meg helt i det på nederste bildet! VAKKERT!!

Klem

Anonymous said...

Så flotte disse ble, nydelige farger sammen;)

Ha en flott fridag og så treffes vi til helga;)

unni's scrappeboble said...

Herlighet kor fine dei e, du e berre kjempedyktig. Du hekje noe i brunt eller svart vel?Skal du ha med deg noen på treffet kanskje? Klem

Janne-Lise said...

Guri malla så flink du er Inger. Multikunstner - det e det du e :)

Gleder meg til å se igjen ditt blide ansikt og dine flotte kreasjoner i helgen :)

klem

Turid said...

Alldeles lekre ting du tryller frem Inger! Gleder meg til vi sees i helga :)
Klem sålenge :o)
Turid

Batcheeba said...

Jeg likte det siste best. Skikkelig bling!

Maya said...

Åhhhh disse var nyydelige!
Og lilla er jo bare sååå lekkert!!
Vakre ♥
Ha ei flott ny uke,
klem fra Maya

Lisa said...

Du er eit oppkome av kreativitet og sans for det fine.

Unknown said...

Holi mi tid!! Her var det mye fint!! Må jo bare spørre: selger du noe av det du lager til fremmede, eller er det forbeholdt kjente? :)