Wednesday, January 30, 2013

Bursdagsjenta



Dette er en Lo med bilder fra bursdagen til Ida i november....17 år har hun blitt!! Synes nettopp jeg scrappet 10 årsbilder jeg.... Her er hun sammen med det superskjønne fadderbarnet sitt Maren på 2. Det er lett å se at de er glade i hverandre:)
Det er ingen hemmelighet at jeg elsker arkene fra My Minds Eye.....får virkelig ikke nok av dem! Og når jeg er så heldig å få designe for Scrapomania så får jeg jo også hendene på disse lekreriene.
Denne gangen så har jeg brukt ark fra serien "Ruby" i Lost and Found 3. De finner dere blant annet her, og her nettbutikken. Har også brukt de lekre glitterchipboardene som følger med i serien.
På "grunnarket har jeg laget litt møsnter med en 6*6 stencil fra TCW, som heter mini damask.
 
Jeg har skrevet "always makes me happy med minibokstavene til Adornit og tatt glossy over, og jeg har farget stoffbokstavene med Distress stain
 
 
 
Ellers litt blonder, blomster og bling, og en "gipspynt" fra Melissa Frances.
Takk for at du titter, og legg gjerne igjen en kommentar;)

7 comments:

Kristin said...

Hei!
Lekkert og nydelig!!!
Ja MME papirene er flotte og lette å bruke:) Du er flink til å bruke chipboard på LOene dine og stilig effekt av glossy på bokstavene.
Klem Kristin

Rannveig said...

Helt nydelig LO, Inger!
Jeg har mye å lære av deg når det gjelder å scrappe jentete <3

Hildes Scrappeunivers said...

Nydelig LO! Herlige detaljer og så koselige bilder ♥

Ha en kreativ uke videre!

Klem

Inger said...

Den va go du:))) du er jo like flink til jenteloer som gutteloer❤

Marianne said...

Kjempefin LO. Stoffbokstavene var helt supre. Og ikke minst to herlige jenter!
Takk for koselig kommentar på bloggen min.

Janne-Lise said...

Kjempefin LO Inger. Likte oppsettet veldig godt og de stoffbokstavene synes jeg var fine.

Du er flink til å komponere du - og det er en fryd å kikke gjennom det du lager :)

Ønsker deg en fin søndag og gleder meg til å se deg i mars.
klem

Pia said...

wow så rålækkert lo, flotte bogstver og nydelige detaljer