Friday, May 29, 2009

Effektiv dag.

I dag har jeg hatt en deilig avslappende dag.... laget endel armebånd og nå skal jeg straks på vinklubb:)
Nå når sola kom frem og varmen med den så måtte jeg lage to sommer armebånd.....for meg har sommeren vært lyseblå i noen år, og da laget jeg disse to som kan pryde en sommerbrun arm.


Litt tøffere stil over disse her.
Det nærmer seg høysesomg for brylup, så da kunne det kanskje passe med noe lekkert i hvitt.....perskvannsperler, bergkrystaller, og swarowski krystaller her:)




Den typen armebånd jeg har størst etterspørsel etter for tiden er disse sølv hjerte armebåndene med koslelig tekst på. Jeg må seriøst shoppe flere deler i helgen, for det begynner å bli tomt her.
Men nå skal jeg hive meg rundt, og gjøre meg ferdig til vinklubben, tatt på et lekkert turkis armebånd og er fornøyd:))
Ha en strålende kveld.

2 comments:

Fantepie said...

Du er sååå flink Inger! Nydelige armbånd! Og blogginga kjem du sikkert inn i etterkvart! ;-)

Danielsmamma said...

Du er utrolig flink altså!! Liker absolutt alt jeg ser..hehe, da kan det fort bli dyrt;)