Thursday, May 28, 2009


Jeg trør varsomt ut i det ukjente......

Det er flere år siden jeg opprettet denne blogg kontoen, og det ble med ett innlegg.....skal prøve meg igjen, men lover intet;)Dersom jeg skal blogge, så må det bli om ting som opptar meg i hverdagen, mann og barn, hobbyene mine som er flere.Jeg liker å dille med ganske så mye, og akkurat nå er det smykkelaging det handler om. Det er som meditasjon å regne for meg når kveldsroen senker seg og jeg kan kose meg med å "rote" rundt i perler og krystaller!! Jeg lager etter humør, og derfor blir det ene smykket som oftest ulikt det andre. Scrappingen min tar sommerferie når våren kommer, men når høsten kommer er det frem med bilder og papir igjen:)Det blir spennende for meg å se om dette er ett nytt blogg blaff, eller om jeg blir værende her.Legger ut bilder av noen av smykkene jeg lager.Ha ei riktig fin pinsehelg!

No comments: