Thursday, May 28, 2009

Treigt nett

Akkurat nå sitter jeg her på morgenkvisten og venter på en "fiksemann! ;)

Nettet vårt er så treigt at den knapt nok er mulig å surfe uten å bli irritert......men nå skal visst ting ordne seg. Håper det, for jeg har noen regninger jeg gjerne skulle ha betalt, og jeg kommer meg ikke inn i nettbanken. Så nå håper jeg det skal ordne seg og bli kjapt og gøy å surfe igjen.

Eller så sitter jeg og legger inn navn og e-post adresser på kjekke damer som vil være med på scrappetreff til høsten. Gleder meg som en unge til det altså! Ei heil helg i egoismens tegn...det er jaggu meg ikke ofte jeg gjør slikt. Altfor sjelden egentlig, kanskje jeg burde gjøre noe med det?


Venter på en stor dose ferskvannsperler i posten! Hadde vært greit om de kom i dag, så hadde jeg noe å kose meg med i helgen.



Men nå kommer "fiksemannen", og jeg skal på jobb til de kjekke barna i klassen min.

Ha en fin dag.

2 comments:

vivian said...

Wow! Lager du alle smykkene selv?

Kjempe fine i så fall!!

Koselig at du hiver deg inn i blogg verden da! ;-) Greit e legge deg til blogglista mi?

Ha en super helg! Hilsen vivian

Anonymous said...

Det er greit vet du Vivian:)¨
Ja, jeg lager de selv....kjempekjekt!