Wednesday, June 3, 2009

4 grader og nysnø!!

Jeg burde kanskje holde munn, og la bildene tale sin egen sak??? Men det klarer jeg jo ikke;)
Dette synet er altså det som møter meg når jeg står opp 4 juni!!! JUNI!!! Himmel, i går kveld måtte jeg krype til korset å ta på meg ull ragger igjen:( Jeg er en sandal person, og sko og strømper brukes helst ikke etter 1. april altså. Om det er aldri så kaldt så stiger jeg ned i sommersko, og det skal jeg jammen gjør i dag også! Jeg nekter, nekter å ta på med strømper og støveletter!!! Så i dag skal jeg heller ta på meg litt ull oventil, for sandalene mine skal på!! Og om en har sola i sjela, kommer den nok på himmelen også skal du se.
Ha en fin "sommerdag" da folkens;))

Må også si hipp, hipp, hurra for Cecilie R som fyller år i dag:)) Ei knakandes kjekk jente!!

No comments: