Wednesday, June 10, 2009

Dårlig sammvittighet...

Hadde jo i utgangspunktet tenkt at dette skulle være en hobby blogg....smykker, scrapbook, kosrt og strikking.... MEN der tok jeg visst feil gitt;) Denne bloggen kommer tydeligvis til å leve sitt eget frie lille liv. Jeg har fryktelig lyst til å scrappe, men da blir det så fryyyyktelig rotete her igjen. Haugen med bilder bare vokser og vokser, og jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke klarer å ta unna noe. Jeg handler perler som en gal også....det ramler inn lekre saker både titt og ofte. I dag kom det pakkelapp fra Hong Kong med masse deilige ferskvannsperler. Får hente dem i morra:) Men jeg lager jo ikke noe nå.......må prøve å få piffen igjen over helga!!!!
Ellers så er jeg glad for at Ida er ferdig med det verste trykket på skolen. Tentamenstid et en tøff tid, både for datter og mor.

Ole fyller 8 år på søndag, og skal feire to dager til endes slik det må bli. Klassefest på lørdag, og familien på søndag. Jeg sitter og vrir hodet mitt for å finne ut hva jeg skal bake....må alltid ha èn ny kake jeg ikke har prøvd før på kakebordet. Vi kommer fra en real kakefamilie, og min far blir skuffet om der ikke er MINST 4 sorter på bordet i tillegg til bær, gele, og is;)
Det beste Ole vet er gulrotkake, så DEN skal jeg i allefall bake;))
Skal surfe litt på nettet så får jeg se hva som frister.

Ha en fortsatt fin uke:)

5 comments:

vivian said...

nam nam! Kake er kjempe digg det ja! Preben gleder seg masse til Lørdag! ;-)

Tove said...

Som Kjell Kjellen Bigseth heilt sikkert ville ha sagt det: "Det e min ærbødige påstand at der bør vere ei Oreokake på ditta kakebordet, det vil ej absolutt tåre å påstå"!!!!

Inger said...

Oreokake har jeg faktisk aldri turt meg på Tove......men du vet aldri?? I de oppskriftene jeg har står det Toreo sjokolademousse...hjemmelaget kake skal da IKKE ha Toro i vel??? Skeptisk jeg da;))

Emmas Verden said...

Kaker ja...sunnmøringer er jo glad i kaker ;) MEN vi hadde bryllup i familien i helga..og jeg lyver ikke når jeg sier at det var nærmere 40 kaker der...Det ble MASSE kake igjen ;) Sånn kan det gå når en redd det blir for lite ;)Koselig blogg du har Inger..flotte barn ;) Kommer snart igjen ;)Klem til deg!!Anne***

Hvitrose said...

Bare sunt med dårlig samvittighet:)))
Scrapping er best på høsten syns jeg da:)

Tenker du finner en eller annen lekker kake oppskrift jeg Inger;))
Du kan no bake Sara kaka da..
Lykke til med selskap,og gi en go klem til Ole:)

ha ei strålende helg:)