Wednesday, June 3, 2009

Hyggelig besøk.

På jobb i dag fikk jeg et utrolig koselig brev av en av elevene mine:)) De er så utrolig søte alle de 24 "barna mine". I dag fikk jeg fortalt dem hvor glad jeg er som får være læreren deres, en god ting kan ikke sies for ofte! I brevet, som eleven skrev i data timen så stod det bare positive koselige ting. Slike gode ord rører meg langt inni hjertet, jeg må ha verdens beste jobb( på en god dag sier jeg dette, på en dårlig dag modererer jeg vel kanskje utsagnet noe;)


Etter jobb fikk vi koselig besøk av Torill, og søte Akira hvalpen.



Kjempeskjønn, og 3 mnd gammel.



Ole finnes ikke redd og Akira og Ole hadde en heller vill og våt lek;) I ro et lite minutt.

Mine barn er veldig glade i alle slags dyr, og jeg føler meg vel egentlig som en slem mamma som sier nei til deres ønske om hund. Men min bedre halvdel er overhode ikke glad i dyr, og da er det litt håpløst. Ser jo hvor glade både Ida og Ole er i alle hundene i familien. Men en blir jo unektelig ganske bundet av å ha hund, så jeg får bare fortsette å være fæl mamma.

Ida og Akira fant tonen med en gang.




Kooooos!

Ole var usikker på om han skulle dra på fotballtrening i dag, og bestemte seg 5 min før trening at JO, han skulle!! Han skiftet i ei "hatteføyke" og heiv seg på sykkelen med et smil om munnen mellom regn og haggelbyger! Det har vært et forrykende og skiftende vær i hele dag, haggel i ene sekundet, sol det neste, for så å stri-regne. Kan bli forvirret av mindre spør du meg........



Da han kom hjem, var han i ekstase, fordi han hadde funnet et stort lønneblad.....tenk alt som kan gi den største glede når du er 8 år (om 2 uker vel og merke..) jeg måtte jo knipse både bladet og Ole;)


Ole er også veldig fornøyd med endelig å ha fått opp basketball korga si:))


Jeg må også begynne å planlegge jenteselskapet vi fant ut at Ida skal ha på fredag....ikke noen anledning, rett og slett et lite sosialt samvær for kjekke 8. klasse jenter vi gjerne vil se mer av:)


Tenkte å lage det koselig ute i paviljongen, med grill og kos. Må tenke ut en meny som kan passe små damer. Pølsenes tid er forbi heldigvis!!!

3 comments:

Batcheeba said...

Har Ida farget håret?? :D Så stilig hun var!
Og Ole koser seg tydelig!

Klart du får fine brev fra elevene dine! Du er jo en fantastisk lærer!! *suss*

Hanna said...

grattis med blogg:)

Hanne said...

Se her, ja! Gratulerer med blogg! Eller er den ikke ny, kanskje? Flotte bilder av ungene! Blir nok mange fine LOer av dem! :-)

Klem