Thursday, June 11, 2009

Glitter og stas.

I dag har jeg hatt en av de dagene som en helst vil bare vil at skal gå i glemmeboka..... har et bekken som trøbler med meg, behandlingen i dag førte til en dundrende migrene igjen:(( gikk glipp av sommerfesten med klassen min som alltid er så koselig.....usj, og usj:(

Men når hodet begynner å virke igjen da bobler jeg faktisk av energi. Virker som om jeg må ta igjen det tapte døgnet plutselig, og det er jo bra.


Swarowski krystaller og ferskvannsperler her.



I dag tok jeg frem smykkestenene mine igjen og fikk laget 4 armebånd som virkelig glitrer!!



Swarowski krystaller og turkis stener.

Disse er mye finere i virkeligheten enn det jeg klarer å få frem på bildene.....lurer på om det går å scanne dem jeg....men tviler vel på det.


Swarovski krystaller bergkrystaller:)




Det var kveldens lille produksjon.....nå skal jeg rydde vekk slitter og stas, og klargjøre heimen til Oles busrdagsfeiring:) Tenk lille gutten min blir 8 år på søndag!! Hvor blir tiden av????


Ønsker dere en strålende helg:)



9 comments:

vivian said...

Kjempe fine armebånd du lager! Likte spesielt godt det grønne! Hva tar du for et slikt ett??? :-)

Flink!

Inger said...

Takk Vivian:))
Skal regne det ut jeg Vivian,
må bare finne innkjøpslistene mine:)

Tove said...

Trasig at du har hatt ein slik dag... Men aldri så gale at det ikkje er godt for noko, når du får tilbake energien etterpå!

Det er nydelege armband du lagar! Det kan hende du kan prøve å ta bilete av dei utan blits, då slepp du så mykje skin i biletet. Alternativt kan du tape fast litt papir over blitsen dersom du ikkje klarar å slå den av manuelt.

Ha ei fin bursdagsfeiring!

Inger said...

Takk for fototips Tove:))

Hvitrose said...

ja det e synd du e så plaga med migrene.fint du kom deg til igjen:)

Utrolig mye fint du lager Inger!!:)
herlige farger.
Tror du må ta med deg et utvalg å selge oss på klubb neste gang;))
Lykke til med bursdagen til Olemann:)
ha ei fin helg.
Klem:)

Anonymous said...

sukk........ Nydelige armbånd du lager. Er mektig imponert... Husker du jeg bestilte et på treffet? Et sånt som du hadde på deg og som Kristin også har :)

Og grattis med Ole :)
Hilsen Janne-Lise

Anonymous said...

Du lager noen flotte armebånd, herlige farger som man blir glad av=)

Ha en flott og kreativ uke=)

Hilsen Sølvi

Carina said...

For noen lekre armbånd du lager :)

Monikum said...

Utrolig herlige armbånd!!